Δ Alma Jonsson Δ

Alla inlägg under februari 2013

Av Alma Jonsson - 28 februari 2013 21:00

Förlåt alla bloggläsare, men jag kommer ta en längre bloggpaus eller helt enkelt sluta, dock inte för alltid. Men för ett tag framöver. Har ingen blogglust alls och utan den är de inge kul att blogga.

Men jag kommer tillbaka i framtiden, jag lovar! :*

Av Alma Jonsson - 11 februari 2013 14:24

 

 BLOGGPAUS TILL 1 MARS

Av Alma Jonsson - 11 februari 2013 10:34

Idag mår jag faktiskt lite bättre, har i alla fall ingen feber. Dock lite ont i halsen, men de överlever jag.

Ska bara ta de lungt idag och hoppas på att jag nästan är helt frisk tills imorgon då jag åker och träffar min älskling.

Men hoppas ni alla har haft en bra måndagsmorgon, och jag hälsar krya på dig till alla som är sjuka! :)

 

Av Alma Jonsson - 10 februari 2013 15:43

Fortfarande jätte sjuk i stort sätt. Kommer antagligen vara sjuk på tisdag också, men jag åker till mitt hjärta ändå.

Har väl inte så mycket att skriva eftersom att de ända jag gör just nu är att ligga halvdöd i soffan, hehe...


Men ni kan klicka er in på denna brudens blogg!

http://moaanderssons.bloggplatsen.se/

http://moaanderssons.bloggplatsen.se/

http://moaanderssons.bloggplatsen.se/

 

Av Alma Jonsson - 9 februari 2013 15:01

Cambild från igår kväll... Men usch vad jag hatar att vara sjuk. Man orkar ingenting och jag som har lite ADHD vill göra nånting hela tiden liksom, och de är hemskt när man verkligen vill göra nånting men så kan man inte för man är sjuk. Värsta känslan, hoppas på att jag är frisk imorgon! :)

 


Av Alma Jonsson - 9 februari 2013 11:14

Åh, jag har blivit sjuk. Därför jag inte gjort något inlägg... Har feber och jätte ont i huvudet, har dock tagit en tablett nu så jag känner mig lite bättre i alla fall.

Kommer antagligen uppdatera väldigt dåligt just idag, men de får ni leva med. Ja, jag har väl inte så mycket mer att skriva. Hoppas verkligen jag är frisk tills på tisdag, annars tar jag livet av mig eller nått...

 

Av Alma Jonsson - 8 februari 2013 18:41

Skiter i att ha en tävling tror jag... Just nu har jag verkligen jätte ont i huvudet och orkar inte fixa med de. 

Har nyss käkat tacos i alla fall, nu blir de att spela Skyrim. Får se om jag gör något mer inlägg sen.


Haha, vet verkligen inte vad jag gör med handen, men ja, bilden får duga ändå!

 

Av Alma Jonsson - 8 februari 2013 16:37

Erik kom förbi med sina två hundar och ville att jag skulle fota dom, självklart gjorde jag de! Fin solnedgång va de också.

Är hemma själv just nu, Andreas är hos en kompis och pappa fick lov att åka med mamma till vårdcentralen tror jag, dom lär i alla fall inte va i Falun på lasarettet skulle jag tro. 
Ikväll blir de väl att spela samt skype:a/cama med Axel, hoppas ni får er en bra kväll!

 

Presentation


Namn: Alma Jonsson
Ålder: 15 (1998)
Bor: Dalarna
Gillar: Min hund och Axel♥

Translate

Min facebook (länk)

 

Fråga mig

37 besvarade frågor

Följ mig via bloglovin

 

Sök i bloggen

Min pojkvän's blogg

 

Följ mig på instagram

 

Kategorier

Arkiv

Följ mig via blogkeen

 

Mylovebasket.se

   

Besöksstatistik

Min tumblr

 

Min plats på blogtoplist

Min youtube

 


Ovido - Quiz & Flashcards