Δ Alma Jonsson Δ

Alla inlägg under januari 2013

Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 22:02

Tror nog jag lägger mig i sängen nu, hoppas de finns något kul på tv. 

Imorgon händer de väl inte så mycket mer än att jag ska till tandläkaren vid 3, och jag vill verkligen inte dit, men jag måste!

Svarar även på frågorna från frågestunden imorgon också.

 


Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 17:00

Tog en liten eftermiddagspromenad med hundarna. Fyfan va halt de är ute! Och gå med en hund som drar gör ju inte saken bättre... Måste sätt kul ut dom gångerna jag höll på halka och ramla omkull. 

Och imorgon ska jag till tandläkaren. Fobi på riktigt har jag mot dom, sist jag skulle dit sprang jag ut därifrån gråtandes... Haha, usch tycker det är skitläskigt och äckligt.


Några bilder från promenaden.

       


Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 15:21

Satte på en film som va sjukt dålig, och förjävla lång också... Men de va väldigt skönt att ligga nerbäddat i sängen i alla fall! Gick även ut nyss och filmade när jag ''sufflade'' blir bättre och bättre för varje dag! Haha, känner mig så efterbliven som inte börjat shuffla förs än 2012 (började då) känns så 2009, hehe. Men ha de!

 

Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 13:15

 

Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 11:09

Fotade mest hundarna idag. Försökta fota Robban lite extra, brukar ju annars alltid fota Leija... Men det beror väl mest på att jag kan ha henne lös när jag går ut, även fast hon är en jakt hund. Men här har ni lite bilder i alla fall!

                   

Av Alma Jonsson - 31 januari 2013 09:46

Godmorgon på er. Har fått världens störta finne mitt på näsan samt så har jag mensverk. Åh, älska livet ibland! Eller...?
Aja, kommer antagligen inte få äckel mensen förs än nästa vecka.

Okej, nu ska vi inte snacka om de, hehe... Ska snart ner och äta frulle sen får vi se om jag kanske drar ut och fotar lite. Ska även fixa lite inför tävlingen imorgon. 

 

Av Alma Jonsson - 30 januari 2013 18:47

Har brist på vad jag ska blogg om, så vi kör en liten frågestund. Kommer svara på frågorna i ett videoinlägg på fredag. 
Så fråga på nu!

 

Av Alma Jonsson - 30 januari 2013 16:29

Kommit hem efter en skön promenad med sex hundar, hehe... Tog dock inte kameran med mig, men ja.


Har även kikat runt på lite saker jag gärna skulle vilja ha till Leija. Snygga saker va?!
Hehe, gissa min favoritfärg? Nja, kanske inte så svårt. Självklart är de rosa!

Halsband med hundben finns HÄR  

Halsband med nitar finns HÄR

Hundskålen finns HÄR

Hundbädden finns HÄR

Flexi/rull kopplet finns HÄR

Presentation


Namn: Alma Jonsson
Ålder: 15 (1998)
Bor: Dalarna
Gillar: Min hund och Axel♥

Translate

Min facebook (länk)

 

Fråga mig

37 besvarade frågor

Följ mig via bloglovin

 

Sök i bloggen

Min pojkvän's blogg

 

Följ mig på instagram

 

Kategorier

Arkiv

Följ mig via blogkeen

 

Mylovebasket.se

   

Besöksstatistik

Min tumblr

 

Min plats på blogtoplist

Min youtube

 


Ovido - Quiz & Flashcards