Δ Alma Jonsson Δ

Alla inlägg under december 2012

Av Alma Jonsson - 31 december 2012 15:20

Förlåt för att de inte blivit något inlägg förs än nu. Men sov till ungefär halv 1, sen så hittade jag inga bra kläder (standard)

Men de slutade med att jag satt på mig de kläderna jag tänkte ha från första början, haha! Sminkat mig & fixat håret och är väl i stort sätt klar nu.

Vid 4 kommer Linnea, och resten av alla kommer vid 6 tiden. Blev i alla fall ingen fest, för de första hade vi ingen direkt skjuts, sen så fanns de ingen ''bra'' fest i närheten. Men som jag & Linnea är så kan vi nog ha ganska kul ändå.


Vet att ni sett bilden förut, men gasch vad jag saknar min navelpiercing... Blir i alla fall att eventuellt pierca om nu i januari/februari. Ska nog även göra höft piercing...

 

Av Alma Jonsson - 30 december 2012 20:40

 

Av Alma Jonsson - 30 december 2012 17:57

Ska fixa lite på rummet nu inför nyår imorgon, sen så ska jag tvätta löshåret och välja ut kläder tills imorgon. Vet fortfarande inte om de blir fest eller inte, vill helst på fest, men aja... MEN, är de nån inom rättvik, vikarbyn eller furudal eller så som ska ha fest imorgon så kommer jag & Linnea gärna om vi får!

Skulle ju installera Skyrim osv, men de gick åt helvete, så ska nog köpa de istället då de inte är så dyrt till pc. Så jävla nice spel!

 

Av Alma Jonsson - 30 december 2012 13:23

Har laddat ner Skyrim och ska nu försöka installera de osv... Och medans jag väntade på att nedladdningen skulle bli klar så har jag suttit och designat Josephine's blogg! Och kan på en gång säga att jag gör INTE designer eller så till alla, men de finns undantag. gör oftast INTE designer och sånt till folk jag inte känenr så bra. 

Ska i alla fall försöka fixa skyrim nu, ha de!


-> HÄR <- HITTAR NI JOSEPHINE'S BLOGG

 

Av Alma Jonsson - 30 december 2012 11:25

Jag hatar söndagar, spelar ingen roll om de är skola dagen efter eller inte, söndagar är bara så onödiga liksom... Sega helt enkelt. Ska i alla fall fixa lite inför nyår imorgon. Linnea kommer hit, sen får vi se om vi stannar eller om vi drar på nån fest, men hon sover då i alla fall här i vilket fall! Hoppas på en super kväll.

(Bild från 6an)

 


Av Alma Jonsson - 29 december 2012 21:29

Sitter och skypar med tönt Marcus, haha. Nä, men jo. Har inte så mycket att skriva egentligen. 

Sjukt taggad till nyår även fast jag inte vet vad jag ska göra mer än att vara med Linnea, men de blir la antagligen fest eller hemmakväll med familjen och några andra som kommer hit.


Kika även in Denise's blogg, hon har tävling just nu!!

http://denisesandberg.bloggplatsen.se/

http://denisesandberg.bloggplatsen.se/

http://denisesandberg.bloggplatsen.se/

 


Av Alma Jonsson - 29 december 2012 17:40

Lite bilder från julafton...

                               

Av Alma Jonsson - 29 december 2012 15:16

Ska snart lägga in bilderna jag tog på julafton och redigera dom lite & lägga upp dom här på bloggen lite senare.

Har ännu inte städat mitt ''Bombnedslag'' till rum, och lära väl göra de snart. 


Sen så vill jag även dela en status här på bloggen, som jag själv skrev på facebook. Tycker ni ALLA ska läsa den och verkligen ta åt er & inse hur sjukt allting är.


'' Så jävla trött på att killar och tjejer behandlas så jävla olika.
Ligger en kille med många tjejer, då får han status och är "bra i sängen". Ligger en tjej med många killar så blir hon genast stämplad som hora. Lika så alla bilder. En kille som lägger upp en bild på sin mage får massa kommentarer om hur snygg han är osv. En tjej som lägger upp bild på sin mage/sina bröst, hon får kommentarer som hora, slampa osv. 
Så jävla sjukt egentligen.
#minåsikt. ''


Saknar redan Emil... Haha  

     

 

Presentation


Namn: Alma Jonsson
Ålder: 15 (1998)
Bor: Dalarna
Gillar: Min hund och Axel♥

Translate

Min facebook (länk)

 

Fråga mig

37 besvarade frågor

Följ mig via bloglovin

 

Sök i bloggen

Min pojkvän's blogg

 

Följ mig på instagram

 

Kategorier

Arkiv

Följ mig via blogkeen

 

Mylovebasket.se

   

Besöksstatistik

Min tumblr

 

Min plats på blogtoplist

Min youtube

 


Ovido - Quiz & Flashcards